piątek, 8 sierpnia 2014

The Dark History /A

Cześć Słoneczka :** ! 

 Co tam u was słychać :) i bardzo was przepraszamy za nie dodawanie postów po prostu nie miałyśmy czasu wiecie szkoła się zbliża dużymi krokami :* Ale nie o tym post ...
Jak już widzieliście mogliście trochę dowiedzieć się o Oli i Sani <3
teraz czas na mnie :** <3
Moim ulubionym horrorem / strasznym filmem jest :
SIEROCINIEC  ;)


Historia : Laura spędziła dzieciństwo dorastając w sierocińcu. Teraz jako trzydziestoletnia kobieta powraca w rodzinne strony wraz z mężem i siedmioletnim synkiem.  W starym i zaniedbanym sierocińcu postanawia stworzyć ośrodek dla dzieci niepełnosprawnych. Nowy dom i tajemnicza okolica, oraz ciężka choroba pobudzają wyobraźnię jej syna. Chłopiec wymyślać nieprawdopodobne opowieści o wyimaginowanych przyjaciołach których tylko on widzi. Sytuacja ta zaczyna bardzo niepokoić Laurę, tym bardziej, że przywołuje echa dawno zapomnianych, dręczących wspomnień z jej własnego dzieciństwa. 

Polecam wam ten film na nudę na wieczór z przyjaciółmi :D lub chłopakiem <3  

PS.Teraz posty będą regularne :D do końca wakacji :)

1 komentarz:

  1. Oglądałam :D I to wiele razy :) Ale to nie jest horror tylko dramat :) Wątki horroru też są, ogólnie kiedyś też uważałam to za typowy horror xd Obejrzyj sobie "Obecność" jak ja oglądałam to z przyjaciółką i tylko do połowy to potem przez tydzień się bałam xD
    Zapraszam do siebie :D
    http://lusia-luusia1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń