poniedziałek, 4 sierpnia 2014

My Favorite Film :) /Ola

Cześć Kochani ;33 !

Przepraszam, że nie dodawałam postów przez jakiś czas ;( . Miałam Pewne Komplikacje przez co nie mogłam ich napisać :/ .  Wracajmy Do Tematu :) Dziś Opowiem Wam i Zachęce Do Obejrzenia Mojego Ulubionego Filmu ;* Oglądałam Go W Czwartek lub Piątek z Moją Koleżanką ;D Nazywa Się: Nostalgia Anioła :) TU MOŻNA OBEJRZEĆ TEN FILM ZA DARMO : http://www.cda.pl/video/11276283/Nostalgia-aniola ; Główną bohaterką filmu jest zabawna i odważna Susie Salmon, która, po przedwczesnym opuszczeniu tego świata, przygląda się toczącemu nadal życiu na ziemi ze swojego tajemniczego, osobistego świata, w którym może mieć wszystko, czego zapragnie, z wyjątkiem powrotu do swoich najbliższych. Z tej perspektywy Susie obserwuje swoją rodzinę, która z trudem radzi sobie z bolesną osobistą stratą. Resztę Obejrzcie Sami :) !
Film Jest Takim Dramato-Horrorem i jest w nim trochę krwi. Ale Ogólnie Jest Wart Obejrzenia :) !
Ja z Koleżanką Oglądając Ten Film Świetnie Się Bawiłam :D !

Życzę Wszystkim Miłego Dnia, Do Zobaczenia W Kolejnych Postach ! c:


Główna Bohaterka Filmu: Susie Salmon.







 
 

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem oglądając takiego typu film nie można się świetnie bawić :) Użyłaś złego określenia ;pp
    PS. (xd) Saoirse bardzo dobrze zagrała w tym filmie ;))

    OdpowiedzUsuń