piątek, 1 sierpnia 2014

Weekend in Łeba *.* /A

Witam Skarby :** 

Więc w dzisiejszym poście chce przeprosić was za moją długą nie obecność :( ale już do was wróciłam i bardzo tęskniłam :* za WAMI i za dziewczynami (widok z pociągu :D )


Ale przejdźmy do rzeczy chce wam opowiedzieć mój tydzień w Łebie :D 

Jechaliśmy strasznie długoo ... :'( Ale warto jechać jeżeli nie macie jakiś planów to wam polecam :)
 











Pierwszego dnia jak i każdego byliśmy na plaży było gorąco i woda była zawsze ciepła więc można było miło spędzać czas :D ...
Niestety będzie mało zdjęć :(

PS. W następnym poście dodam więcej zdięć bo teraz idę na impreze papa kocham was <333
Nula wróciła już na długo
 

 

2 komentarze:

  1. No coś ty!!! Ja do Łeby mam 1,5 godziny !! Szkoda, że na siebie nie wpadłyśmy ;c Jeszcze często tam jeżdżę, bo brat pracuje na sezon . ;c
    Zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń